Beste allemaal,
Het ONR Toernooi zal op vrijdagavond 17 juni (D) en zaterdag 18 juni (E en F) worden gehouden. In dit bericht is de informatie bijgevoegd die naar de deelnemende teams is verzonden. Zie ook de PDF-bestanden mbt speelschema's, welkom/huisregels/reglement en plattegrond.
En natuurlijk heten we jullie allemaal (spelers, supporters, scheidsrechters, catering en alle andere vrijwilligers/sponsoren die niet genoemd zijn) van harte welkom!
Tot dan!
De Toernooicommissie zvv ONR
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste sportvrienden,
Hierbij mailen wij u de informatie over het ONR-Toernooi dat op vrijdag 17 juni (D-pupillen) en zaterdag 18 juni (E en F-pupillen) wordt gehouden.
Bijgevoegd is:
· Speelschema D pupillen vrijdag 17 juni (begin tijd: 18:15 (graag aanwezig zijn om uiterlijk 17:55))
· Speelschema F pupillen zaterdag 18 juni (begin tijd: 09:00 (graag aanwezig zijn om uiterlijk 08:40))
· Speelschema E pupillen zaterdag 18 juni (begin tijd: 12:30 (graag aanwezig zijn om uiterlijk 12:10))
· Plattegrond Sportpark ONR (incl. adres)
· Welkom, Huisregels en Reglement ONR Toernooi
Daarnaast is ieder team ingedeeld voor penaltyschieten en panna-voetbal. Ook dit staat in het speelschema vermeld.
Deelname aan het panna-voetbal is vrijblijvend. Het betreft geen wedstrijd, maar ieder team heeft de mogelijkheid om panna-voetbal te spelen volgens het speelschema. Zie de plattegrond voor de lokatie van het panna-voetbal en het penalty-schieten.
Deze informatie is vanaf woensdag 8 juni ook te vinden op de website van zvv ONR: www.vvonr.nl (rubriek Toernooien) en wordt u voor het gemak nogmaals uitgereikt bij ontvangst op het ONR Toernooi.
Wij verzoeken u deze informatie naar de leiders van de deelnemende teams te mailen (het kan zijn dat deze mail naar meerdere emailadressen van 1 club wordt verstuurd).
Tot slot wijzen wij u nog op het bestand “welkom, huisregels en reglement”. Hierin is aanvullende informatie over het toernooi opgenomen.
Wij wensen u veel succes toe tijdens het toernooi en ………..wat de uitslag ook mag worden; één ding is zeker: de sportiviteit staat op 1 !
Wij heten u van harte welkom aanstaande vrijdag en zaterdag.
Het adres van Sportpark ONR: Hullenweg 2, 9301 ZD Roden, Telefoon: 050-501 67 26.
Wij zorgen er voor dat de koffie/thee voor u klaar staat!
Voor vragen/opmerkingen kunt u telefonisch contact opnemen met:
Anne Rozema (050-5010800 of 06-54783055)
Andre van Luijn (050-5012786 of 06-52077669)
Met vriendelijke groeten,
Namens de Toernooicommissie zvv ONR:
Anne Rozema
Andre van Luijn
Epco Bouma
Beste allemaal,
We kunnen weer terug kijken op een zeer geslaagd Oliebollentoernooi 2010!
Hieronder staat een verslag met uitslagen en foto's (PDF).
Er zijn ook nog enkele gevonden voorwerpen die afgehaald kunnen worden op Sieland 15 (tel. 050-5012786):
een witte Puma sportbroek (kleine maat)
een zwarte Beltona sportbroek met opschrift 15 en KPN (maat oversize...je kunt er in kamperen)
een zwarte/grijze trainingsjas (maat 116)
een shirt met opschrift Fly Emirates (Arsenal) (maat M)
Fijne feestdagen!
De Toernooicommissie
Mededeling 20/12:
Zie hier diverse indelingen (Teamindelingen, Scheidsrechtersindeling, Wedstrijdschema's en Indeling Tijdwaarneming (klokken). Er zijn een paar wijzigingen doorgevoerd tov de informatie die gisteren is verstuurd:
- Ruben Hummel heeft helaas moeten afzeggen ivm een blessure (mag 6 weken niet voetballen)
- Thomas Driessen schuift daarom door van Argentinie naar Zuid-Afrika
- Lammert Kort en Mitchell Schievels hebben van team gewisseld (leiders).
Voor de scheidsrechters:
- Graag 20 minuten voor aanvang van het toernooi aanwezig zijn (fluitje is aanwezig)
- De scheidsrechtersindeling staat in het wedstrijdschema van E, F en DC, maar is ook nog in een totaaloverzicht opgenomen (bestandsnaam Totaaloverzicht)
Voor de tijdwaarneming (klok veld 1 en klok veld 2):
- Graag 20 minuten voor aanvang van het toernooi aanwezig zijn
- De indeling staat in het totaaloverzicht opgenomen (bestandsnaam Totaaloverzicht)
Als eea nog onduidelijk is dan hoor ik het graag.
Gr. Andre van Luijn
Mededeling 19/12:
Beste voetballers van ONR,
Er hebben zich uiteindelijk 96 voetballers aangemeld voor het Oliebollentoernooi!. Een heel mooi resultaat!!!
Het toernooi staat in het kader van het WK 2010 in Zuid-Afrika.
Je kunt in de bijgevoegde bestanden (zie hierboven) zien in welk team je bent ingedeeld en wie de leider is. Ook de tijden (aanwezig, aanvang, prijsuitreiking, kleedkamer) staan hierin vermeld.
Tot slot:
De oliebollen staan klaar. Bakker Bart sponsort!
De prijzen zijn ingekocht. Intersport sponsort!
Sporthal de Hullen heet jullie allemaal welkom!
De Toenooicommissie wenst jullie veel plezier komende woensdag!
(en wel op tijd komen hoor!)
PS. De informatie voor de scheidsrechters, zaalhulp, etc zal maandag 20/12 op de site worden geplaatst.
Mededeling 16/12:
Er hebben 81 spelers zich aangemeld! Een mooi resultaat!
F: 31 spelers
E: 21 spelers
D: 20 spelers
C: 9 spelers
A en B: geen opgave
In verband met de beperkte aanmeldingen van de C's zullen C en D worden gecombineerd. De aanmeldingen staan in PDF bestand dat op vrijdag 17/12 op de site staat.
Maandag 20/12 staat de teamindeling op de site. Ook de coaches en scheidsrechters zijn dan ingedeeld.
E en F spelen 's morgens van 09:00-12:00 (richttijd, nog niet definitief)
C en D spelen 's middags van 12:30-15:00 (richttijd, nog niet definitief)
Het wordt vast en zeker weer en spetterend toernooi!
De Toernooicommissie
Mededeling 12/12:
Het 1ste team heeft zich al aangemeld! De uitnodiging over het Oliebollentoernooi was nog maar net verstuurd of E2 had zich al aangemeld!!
De jongens hadden zich natuurlijk al een beetje voorbereid op het naderende Toernooi! Heel goed!
Wie volgt?
Let op: tot en met woensdag 15 december kun je je aanmelden.
Niet vergeten hoor!
Groejes van de Toernooicommissie
Vorige mededelingen:
Op woensdag 22 december 2010 is het weer zo ver: het Oliebollentoernooi in de Hullen !
Dit toernooi is bedoeld voor alle A-, B-, C-, D-, E- en F-spelers én hun broers, zussen, vrienden en vriendinnen.
De aanmelding gaat via de teamleiders. Vertel dus snel aan je leider of je meedoet en of je ook iemand mee wilt nemen.
Geef ook aan als je die dag of dagdeel scheidsrechter (geldt voor A, B, C en D) wilt zijn (we houden dan rekening met de indeling als je ook zelf wilt spelen).
Je kunt je tot en met 15 december a.s. aanmelden.
Tip: Blijf het Toernooi volgen op de site voor leuke informatie over aantal aanmeldingen, teamindelingen, prijzen, oliebollen, scheidsrechters, Kerstmannen, Kerstballen en nog veel meer……..
Tot 22 december!
Met vriendelijk groet,
De Toernooicommissie zvv ONR
Beste allemaal,
Het ONR-Toernooi 2010 was een succes!
Uit de vele reacties die wij hebben ontvangen, kunnen we spreken van een goed en sportief toernooi dat ondanks de weersomstandigheden prima verlopen is.
Enkele cijfers:
· 15 D-teams
· 15 F-teams
· 19 E-teams (1 team heeft zich afgemeld; in de deze tijd hebben we een penalty-bokaal gehouden).
· 2e plaats voor ONR D1 in poule1
· 3e plaats voor ONR D2 in poule 2
· 4e plaats voor ONR D3 in poule 3
· 1ste plaats voor ONR E1 in poule 1
· 2e plaats voor ONR E2 in poule 2
· 1ste plaats voor ONR E3 in poule 3
· 2e plaats voor ONR E4 in poule 4
· 3e plaats voor ONR F1 in poule 1
· 3e plaats voor ONR F2 in poule 2
· 4e plaats voor ONR F3 in poule 2
· 5e plaats voor ONR F4 in poule 3
Kortom: een geweldig resultaat !
Alle eindstanden staan vermeld in een PDF-bestand dat onder deze rubriek is opgenomen.
Onze dank gaat uit naar iedereen die dit ONR Toernooi mogelijk heeft gemaakt, namelijk:
· Spelers, ouders en verzorgers
· Alle leiders van ONR !
· De scheidsrechters ! Het waren er maar liefst 20. Fantastisch.
· Keeper Dirk Rozema voor het tegenhouden van de penalty’s tijdens de penalty-bokaal (poule E4)
· Michiel Hoek voor het supporten van het wedstrijdsecretariaat
· De catering voor alle heerlijkheden, maar vooral de heerlijke koffie in de vroege ochtend
· Erwin van de Looi voor het scouten van de talenten van iedere poule
· Fotograaf Marja Nienhuis voor de mooie plaatjes (staan op de site !)
· De RABO-bank voor het sponsoren van het toernooi
· De EHBO (gelukkig hebben zich geen ernstige blessures voorgedaan)
· Roel Kloosterman voor de zeer nuttige hand en spandiensten
· VV Roden voor het beschikbaar stellen van de extra doelen
· Harm Holman voor het wederom beschikbaar stellen van de trekker met aanhangwagen (de formule 1 onder de trekkers….)
Alle vrijwilligers die de sponsorvlaggen hebben opgehangen.
· ALKO voor de scheidsrechtershirts
· Indoor Soccer voor het begeleiden van de wedstrijdjes op het Panna-veldje
· En natuurlijk het ONR-bestuur dat de toernooicommissie de vrijheid heeft gegeven om het toernooi op deze wijze te organiseren
En natuurlijk iedereen die niet is genoemd, maar toch er voor gezorgd heeft dit een succes is geworden.
Ook wij hebben genoten en zien uit naar het ONR Toernooi 2011 !
De Toernooicommissie
Anne Rozema
Richard Blauwwiekel
Andre van Luijn
Nog even en het ONR Toernooi gaat weer van start!
Hierboven zijn een aantal bestanden bijgevoegd die informatie bevatten over het toernooi.
Wij wensen iedereen een goed en sportief toernooi toe.
De Toernooicommissie
In dit bestand vind je een overzicht van de toernooien waar alle teams van ONR voor zijn ingeschreven. |
De première van het ONR Jeugdtoernooi is geslaagd, als wij het commentaar van deelnemers en begeleiders mogen geloven: "Strak georganiseerd, goede sfeer, geen getreuzel of lang wachten op de volgende pot, herkenbare organisatie en scheidsrechters, scheidsrechters die de wedstrijden goed leidden."
Maar onze waardering gaat vooral uit naar de ongeveer 500 jonge voetballers van 13 verenigingen die er een echt voetbalfeest van maakten.
De bekers gingen naar: ONR D1, 't Fean '58 D2, Roden F5 (F4 poule), Roden F4 (F3 poule), ACV F2, ONR F1, Zuidhorn E8 (E4 poule), ACV E3 & Zuidhorn E7 (beide E3 poule), Actief E2 en ONR E1.
Onze toernooi-scout Erwin van de Looi, trainer van Jong FC Groningen en van de E en F jeugd van ONR, wees per poule hét talent van die poule aan. Deze eer viel onder andere te beurt aan de ONR-spelers Hendrik Rozema (D1), Stijn Strijker (F1) en Tommie van de Looi en Martijn van Maastrigt (beiden E1).
Op deze plaats bedanken wij nogmaals hartelijk de Rabobank Noordenveld en onze andere sponsoren, de EHBO en alle vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt.
!! Volg deze link naar het webalbum met de foto's van onze toernooi-fotograaf !!
Om de foto’s na te bestellen zijn er verschillende mogelijkheden:
1. U kunt de foto’s downloaden naar uw pc. Als u de foto selecteert (op foto klikken) dan kunt u gebruik maken van de optie “downloaden” linksboven de foto. Door de instructies op het scherm te volgen wordt de foto op uw pc geplaatst.
2. U kunt per e-mail een afdruk van de foto bestellen. Hierbij dient u de bestandsnaam van de foto te vermelden. (U vindt de bestandsnaam zo: open de foto op de website, klik aan de rechterkant, onder het kopje Foto-informatie, op Meer informatie. Hier ziet u de bestandsnaam, bijv. _DSC4881.jpg.)
- Per afdruk op A4 formaat (20x30cm): €1,99
- Per afdruk op foto formaat (10x15cm): €0,32
3. U kunt de originele foto in hoge resolutie gratis aanvragen om zelf een afdruk te maken. Ook hier dient u de bestandsnaam van de foto te vermelden in de aanvraag. (Zie voor instructie punt 2).
Voor het aanvragen van foto's kunt contact opnemen met Rolf Mooibroek
Volg de link naar dit webalbum voor nog meer leuke foto's.
Graag tot volgend jaar !!
De M.I.B.
onr-toernooikalender-2008-2009.pdf In dit bestand vind je een overzicht van de toernooien waar alle teams van ONR voor zijn ingeschreven. |
Op vrijdag 19 en zaterdag 20 juni ontvangen wij 500 pupillen van 13 verschillende clubs voor het ONR toernooi. Via de onderstaande links vindt u de toernooiregels en het wedstrijdschema.
Wij vragen alle teams om vooral op tijd aanwezig te zijn; dat betekent uiterlijk 15 minuten voor het begin van de eerste wedstrijd (D-pupillen aanwezig 18.15 uur, F-pupillen aanwezig 8.45 uur en E-pupillen aanwezig 12.15 uur).
Vragen over het wedstrijdschema, starttijden, en dergelijke kunt u mailen naar de toernooicommissie.
Wij adviseren u omgekleed naar ONR te komen vanweg de verwachte drukte in de kleedkamers.
Bij ONR is een extra parkeerveld vrijgemaakt. Echter, bij regen is dit veld te drassig en kunt u parkeren op het grote parkeerterrein op de hoek Hullenweg/Norgerweg (op circa 7 minuten lopen van ONR).
Tot ziens op 19 en 20 juni.
De toernooicommissie
Op vrijdag 19 en 20 juni ontvangen wij circa 500 voetballers van 13 verschillende clubs voor het ONR toernooi voor D, E en F pupillen. De organisatie is in volle gang en wij zijn op zoek naar vrijwilligers om onze gasten een geslaagd toernooi te bezorgen.
Eerste hulp
Een verdraaide knie, een verstuikte enkel, een … … Het kan allemaal gebeuren tijdens een wedstrijd. Natuurlijk hopen we dat we geen eerste hulp nodig hebben, maar we moeten wel enige voorzorg nemen voor het geval dat. Beschik je over een EHBO-diloma, heb je EHBO-ervaring en wil je ONR graag een handje helpen? Meld je dan aan via onr@home.nl
Graag aangeven wanneer je beschikbaar bent: vrijdagavond 19/6 tijdens het D-toernooi van 18:00-21:00 uur, zaterdag 20/6 tijdens het F-toernooi van 09:00-12:00 uur en/of het E-toernooi van 12:00-15:00 uur. Graag ook aangeven of je beschikt over een EHBO-uitrusting (ONR vergoedt al het materiaal dat tijdens het Toernooi wordt gebruikt).
Scheidsrechters
Daarnaast zoeken we voetbalenthousiasten van alle leeftijden om de wedstrijden te fluiten.
Heb je zin om een paar wedstrijden te fluiten, bel of mail dan met Anne Rozema (Anne Rozema (050-5010800 of 06-54783055).
Heb je geen EHBO-ervaring of vind je jezelf niet geschikt als scheidsrechter, maar wil je tóch helpen bij de toernooi-organisatie? Dat komt mooi uit, want we zoeken ook nog vrijwilligers voor diverse andere taken. Dus aarzel niet en stuur ons een mail om je aan te melden als vrijwilliger voor het ONR toernooi.
Bij voorbaat dank,
de Toernooicommissie
Andre van Luijn,
Anne Rozema
Michiel Hoek
René van Maastrigt